proionic-website-848x1024INDIBA Activ Cell Therapy – jest nową koncepcją leczenia łączącą terapię manualną i ruch z unikatową i innowacyjną technologią, która stymuluje naturalne mechanizmy regeneracji tkanek. W bezpieczny sposób pozwala skrócić czas powrotu do pełnej sprawności nawet o 50%. Stosowana w przypadku ostrych jak i przewlekłych patologiach swoje główne zastosowanie skupia na przyspieszeniu procesu gojenia dzięki opatentowanemu systemowi Proionic®. Jest nieodzownym kompanem dobrego fizjoterapeuty i tylko w takim zestawieniu przynosi oczekiwane, najlepsze efekty. Kluczową korzyścią jest to, że efekty INDIBA® są widoczne od pierwszej sesji: system zapewnia znaczną redukcję bólu oraz procesów zapalnych.

Rehabilitacja

Indiba activ skutecznie wspiera terapeutę manualnego, działa skutecznie zmniejszając ból oraz stan zapalny, ułatwia mobilizację, przyspiesza gojenie. Wspiera naturalne procesy naprawcze tkanek. Dzięki INDIBA terapeuta może szybko i skutecznie działać w stanach ostrych (już w dzień urazu). Może znacznie przyspieszyć pozbycie się dolegliwości bólowych związanych np. z rwą kulszową, ostrogą piętową czy bólami kręgosłupa, barku. Są to tylko przykłady możliwości wykorzystania tej technologi.

Masaż (nie tylko) relaksacyjny

Niespotykanie przyjemny masaż relaksacyjny, odprężający i poprawiający ogólne samopoczucie. Dodatkowo wpływa na poprawę krążenia, udrożnienie układu limfatycznego i regenerację tkanek.

Medycyna sportowa

Fizjoterapia sportowa jest jednym z podstawowych obszarów wykorzystania Indiba activ. Jest idealnym wsparciem terapeuty nie tylko podczas pracy ze sportowcami pourazowymi ale także w codziennym treningu.
Umożliwia skuteczne usprawnianie nadmiernie obciążanych struktur specyficznych dla danego sporty. Indiba wykorzystywana jest przez wielu wybitnych sportowców.
Po za sportowcami zawodowymi terapia z wykorzystaniem Indiba activ polecana jest także dla amatorów oraz uczestników crossfit, fitness. Pomaga osiągać dużo lepsze wyniki, unikać kontuzji i cieszyć się sportem.

przeciwskazania

Zakres wykorzystania INDIBA w ostrych i chronicznych schorzeniach narządu ruchu m.in.:

– bóle kręgosłupa
– bóle krzyża
– bóle karku
– dysfunkcje powięzi
– zrosty pooperacyjne
– blizny
– nerwobóle (neuralgie)
– obrzęki
– zwichnięcia
– skręcenia