Dentysta Dawidy Bankowe

Kiedy bolą nas zęby lub zauważymy, że coś się z nimi dzieje to konsultujemy się ze stomatologiem. Lekarz ten musi mieć dobre podejście do pacjenta i potrafić stawiać trafne diagnozy. Kto by chciał kojarzyć swoją wizytę w gabinecie stomatologicznym ze strachem, bólem i łzami? No właśnie – chyba nikt. Lekarze dentyści w naszej klinice posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami. W naszych gabinetach dentystycznych, znajdujących się w województwie mazowieckim oferujemy praktykę lekarską na najwyższym poziomie. Skorzystaj z naszych usług i przekonaj się sam!

DLACZEGO WARTO ODWIEDZAĆ SWOJEGO STOMATOLOGA REGULARNIE?
Zdrowe zęby to nie tylko odpowiednia higiena i pielęgnacja zębów. Dzięki regularnej wizycie u stomatologa możesz zapobiec próchnicy i innym chorobom jamy ustnej. Z usług stomatologicznych należy korzystać zawsze, kiedy dzieje się coś niepokojącego. Może być to nadwrażliwość na zimne i gorące pokarmy czy zwykły ból zęba. Jeżeli jednak w naszej jamie ustnej nie dzieje się nic niepokojącego, to stomatologa powinniśmy odwiedzić raz na pół roku, aby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku.

CO ZNAJDUJE SIĘ W OFERCIE NASZEGO GABINETU STOMATOLOGICZNEGO?
Odpowiednie, dbanie o zęby to klucz do osiągnięcia nie tylko pięknego uśmiechu, ale zdrowia w sensie holistycznym. W naszej klinice oferujemy:

• Leczenie zębów;
  • Leczenie kanałowe;
  • Chirurgia stomatologiczna;
  • Stomatologia zachowawcza;
  • Stomatologia estetyczna;
  • Pedodoncja;
  • Endodoncja;
  • Periodontologia;
  • Protetyka;
  • Ortodoncja posturalna;
  • Implantologia;
  • Terapia manualna;

Jednak to nie wszystko! W naszej klinice zajmujemy się też leczeniem:

• zaburzeń zwarcia skroniowo-żuchwowego;
  • problemów z chrapaniem;
  • zaburzeń snu;
  • ścierania zębów;
  • wad wymowy;
  • migrenowych bólów głowy;
  • Ból kręgosłupa;

Dysponujemy:

• Radiowizjografią

ART DENTAL – ZĄB JEST WAŻNIEJSZY NIŻ MYŚLISZ!
Zależy nam nie tylko na komforcie i dobrym samopoczuciu naszych pacjentów, ale również na tym, aby mogli cieszyć się pięknym uśmiechem. Oferujemy usługi w dogodnej lokalizacji – Piasecznie i na terenie Warszawy.

DLACZEGO TO WŁAŚNIE NAS WARTO NAS ODWIEDZIĆ?
Dlaczego warto nas odwiedzić?

• Dojazd do gabinetu z Dawid Bankowych to około 10 minut.
  • Oferujemy holistyczne podejście do zdrowia jamy ustnej – sprawdź naszą specjalizację w metodyce profesora Gerbera;
  • Bo ząb jest ważniejszy, niż myślisz;
  • Bo leczymy nie tylko zęby dlatego obejrzymy Cię wnikliwie od stóp do głów i odbudujemy twoje zdrowie od podstaw;
  • Bo lepsze życie zaczyna się od piękniejszego uśmiechu;
  • Bo mamy 30 letnie doświadczenie w tym co robimy;
  • Nasz cel to uruchomić i podtrzymać zasoby zdrowotne w ciele;
  • Metamorfozy uśmiechu to nasza pasja;

Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa pobyt u nas był nie tylko możliwie bezbolesny, ale również komfortowy. Poznaj nas bliżej! Zapraszamy do odwiedzenia naszego gabinetu stomatologicznego i pozostania naszym Pacjentem!

Zapraszamy do naszego gabinetu, znajdującego się w Piasecznie na ul. Łabędziej 37 lok. 2.