Dentysta Józefosław

Ból zęba zmusza nas do wizyty u stomatologa. Wybieramy więc lekarza, któremu możemy zaufać i wiemy, że się nami dobrze zaopiekuje. Chyba nikt nie chce, aby jego pobyt w gabinecie stomatologicznym kojarzyła się z bólem i niemiłymi doświadczeniami. Szukasz specjalisty w Józefosławiu, który profesjonalnie i przyjaźnie podchodzi do pacjenta oraz nie wpływa negatywnie na Twoje samopoczucie? Zapraszamy do nas!

CZY WARTO ODWIEDZAĆ SWOJEGO STOMATOLOGA REGULARNIE?
Ból zęba nie powinien być jedyną przyczyną, która zmusza nas do wizyty u dentysty. Tego specjalistę każdy z nas powinien odwiedzać regularnie. Dzięki temu zapobiegniemy próchnicy i innym chorobom jamy ustnej. Pamiętajmy, aby do dentysty udać się zawsze, kiedy zauważymy coś niepokojącego, jak np. nadwrażliwość na zimne bądź gorące płyny czy pokarmy lub widoczne ubytki. Jeżeli jednak nic się nie dzieje, to specjalista ten powinien zostać przez nas odwiedzany raz na pół roku.

ART-DENTAL – LECZYMY NIE TYLKO ZĘBY!
W naszym gabinecie stomatologicznym pracuje doświadczony zespół lekarski, który prowadzi kompleksowe leczenie nie tylko zębów. Każdy zabieg wykonujemy na najwyższym poziomie i jak najbardziej staramy się, aby pobyt pacjentów w naszym Centrum przebiegł w przyjaznej i miłej atmosferze. Zarówno do profilaktyki, jak i leczenia zębów wykorzystujemy sprzęt najwyższej jakości oraz używamy najlepszych materiałów z zachowaniem bezpieczeństwa. Zdrowie zębów naszych pacjentów jest dla nas najważniejsze. Poznaj nas bliżej wchodząc w zakładce „O nas” na naszej stronie internetowej.

JAKIE USŁUGI STOMATOLOGICZNE I NIE TYLKO ZNAJDUJĄ SIĘ W OFERCIE NASZEGO GABINETU?
Kto z nas nie chce mieć pięknego uśmiechu? Dzięki odpowiednim nawykom związanych z dbaniem o zęby jest to możliwe! Istotne jest więc, aby regularnie odwiedzać swojego stomatologa na przegląd zębów i sprawdzić, czy są one zdrowe. Czasem jednak zdarza się, że wymagają one leczenia stomatologicznego. W naszym gabinecie oferujemy kompleksowy zakres usług:

• Leczenie zębów;
  • Leczenie kanałowe;
  • Chirurgia stomatologiczna;
  • Stomatologia zachowawcza;
  • Stomatologia estetyczna;
  • Pedodoncja;
  • Endodoncja;
  • Periodontologia;
  • Protetyka;
  • Ortodoncja;
  • Implantologia.

W naszej klinice oferujemy również:

• Leczenie zaburzeń zwarcia skroniowo-żuchwowego;
  • Leczenie problemów z chrapaniem;
  • Leczenie zaburzeń snu;
  • Leczenie zgrzytania i zaciskania zębów;
  • Stomatologia;
  • Fizjoterapia;
  • Wady wymowy;
  • Migrenowe bóle głowy;
  • Estetyka twarzy;
  • Radiowizjografia.

DLACZEGO WARTO UMÓWIĆ SIĘ NA WIZYTĘ DO ART-DENTAL?
Każda osoba pracująca w naszym Centrum stara się, aby pobyt pacjentów przebiegł w miarę możliwości całkowicie bezstresowo i komfortowo. Posiadamy 30-letnie doświadczenie w tym, co robimy. Oferujemy holistyczne podejście do zdrowia jamy ustnej. Jako jedni z nielicznych posiadamy specjalizację w metodyce profesora Gerbera.

Odwiedź nas w gabinecie stomatologicznym w Józefosławiu, niedaleko Piaseczna bądź skontaktuj się z nami w celu umówienia wizyty! Wystarczy wejść w zakładkę „Kontakt”.

Poznaj nas bliżej! Zapraszamy do odwiedzenia naszego gabinetu stomatologicznego i pozostania naszym Pacjentem!

Zapraszamy do naszego gabinetu, znajdującego się w Piasecznie na ul. Łabędziej 37 lok. 2.